Wiedza o innowacji, biznesie, nauce

Przedsiębiorczość, prace badawczo-rozwojowe, start upy, technologie, komercjalizacja, modele biznesowe

Realne potrzeby firm dotyczące rozwoju i generowania zysków sprawiają, że coraz częściej sięga się po tak zwaną promocję naukową. Między innymi do budowanie wizerunku firmy innowacyjnej, uwiarygodniania jej i jej produktów czy po prostu rozliczanie projektów europejskich lub krajowych. Co to jest dokładnie "Promocja Naukowa" i jak ją mądrze i sprytnie prowadzić by wygenerowała zysk dowiesz się z tego materiału.

Czy można zarobić jako pośrednik w branży oświetleniowej? Tak. Zrobiła to jedna z Polskich firm zestawiając potrzeby i możliwości klienta, z dostępną technologią, tworząc swój model biznesowy.
Zacznijmy od możliwości technologicznych. Oświetlenie LED daje możliwość obniżenia kosztów około 8 razy w porównaniu z oświetleniem tradycyjnym - żarnikowym. Lampy LED dają możliwość ukierunkowania wiązki światła. Nie występuje efekt świecenia w oprawkę, która rozprasza odbijając światło (eliminacja strat). Dodatkowo lampy LED’owe, w porównaniu z tradycyjnymi, nie tracą ciepła poprzez grzanie się. Stosując taką technologię istnieje możliwość zachowania takiego samego natężenia światła, przy równoczesnym zaoszczędzeniu środków pieniężnych.

 

Skomentuj lub poleć

Free Joomla! template by Age Themes